Pagina's

Ice Cream case - GadgetBay




Met het heerlijke weer van de afgelopen tijd samen en dit schattige 'ice cream hoesje' ben ik helemaal in de lente stemming. Ik kan niet wachten tot ik in mijn zomerse outfit een ijsje kan gaan halen met vriendinnen en hoe tof is deze Iphone case dan wel niet?



Dit hoesje bevat een wit (mat) gekleurd en een babyroze (glanzend) gekleurd gedeelte.
Ik vind zelf het contrast tussen het matte en het glanzende erg leuk.
De 'ijs druppels' liggen als het ware op het hoesje, dus deze geven een 3D effect, heel mooi!
Het hoesje is redelijk compact en beschermt mijn Iphone ook goed omdat het hoesje ook aan de bovenkant een dikke plastic rand heeft.
Mijn camera en alle knopjes zijn nog perfect te gebruiken.


Je doet het hoesje niet in een keer om je Iphone heen, maar je schuift de twee aparte delen in elkaar terwijl ze om je telefoon heen zitten. zo blijft het hoesje zitten en kan hij er niet af schuiven, tenzij je dat zelf doet natuurlijk. Mocht je oplader of je oortjes niet door het hoesje heen passen hoef je deze er niet met allerlei gedoe af te halen het enige wat je dan doet is het witte gedeelte eraf schuiven. De officiële Apple oplader & oortjes passen wel door het hoesje heen.


Dit hoesje komt van de webshop GadgetBay

Ik heb zelf een witte iphone 5, maar bijna alle hoesjes op GadgetBay zijn er voor veel verschillende soorten telefoons. Ook is dit hoesje verkrijgbaar in veel meer verschillende kleurencombinaties.

Liefs, Milly

4 opmerkingen: